6. mektup - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

6. mektup

dünyanın en güzel şeyinin kar olduğuna hemfikiriz değil mi sevgilim?
değilsek de olalım lütfen.

bu sabah yine.
kuşlara ekmek verdim.
biraz zarifoğlu okudum. biraz kar seyrettim.
hep aynı şarkıyı dinledim.

gece.
üşüdüm. çok üşüdüm.
seni düşündüm.

dün.
birhan keskin'in bende eksik olan kitapları geldi.
eski kitap, sahaf kokusunda. yanık kokuları birikmiş.
baktım. ba yangından son anda kurtarılmış.
son sayfaları yanmış.
bir de ba'basına ithaf etmiş birhan hanım.
çok sevindim.

her zamankinin aksine ilk kez bir kitaba sondan başladım.

yol uzun, güzergah zorlu; ne demeliyim?
zarif kardeşim benim..

şimdi.
cuma sokak'ta.
kar ne güzel yağıyor?

düşünüyorum da; acaba bu kar sevdamız neden?
yeryüzünü akladığı gibi bizi de akladığını, günahlarımızı örttüğünü mü düşünüyoruz yoksa içten içe?
.
.
c'est moi - rupa