bazı şeyler : 7- 11 ben, ben değilim bazen sevgilim - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

bazı şeyler : 7- 11 ben, ben değilim bazen sevgilim



7-şu yukarıdakiler elimde kalan son kartpostallar. biri hariç hepsinde deniz var.  lakin sen yoksun. kuşlar yok. ner'desiniz?

8- bahar geldi, göçmen kuşlar koordinatlarını değiştirdi ben hala oturup sana adam gibi iki devrik cümle yazamadım ya ona yanıyorum. bazen de üşüyorum. hatta düşünüyorum da ben, ben değilim bazen sevgilim.. 

9- oysa bu güzel havalarda gerçekten çalışılmıyor. ama öyle güzel hayaller kuruluyor ki sorma sevgilim. sorma, ne haldayım.. evet böyle de bir şarkı vardı. unutmuş değilim. unutmam. unutamam..

10-sadık haklıydı, hep haklıydı!
iyiler, güzeller de bu şarkılar içimizden bir şeyler götürüyorlar her seferinde. yine de ve her şeye rağmen şarkıları tekrar ve tekrar sevmek istiyorum. fakat bir şeyler eksik gibi. bahardandır diyorlar
hayır! ne baharın ne de şarkıların suçu yok aslında. sadece eşgalsiziz nisan yağmurlarında. eşgalsiziz. hepsi bu..


11-hem seni bilmem ama ben hala gitme taraftarıyım sevgilim, bu rutubetli ve gürültülü şehirden. hadi uzat elini de yaklaşan ilk kuşun kanatlarında uzaklaşalım mutluluğumuza.. 
.