23 şubat - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

23 şubat

daha fazla duramadım. yemeği yer yemez dışarı attım kendimi. güneş çünkü yine muhteşemdi. bugün hatta fransızca şarkılardan bile güzeldi. biraz da bu yüzden adeta koşar adım geldim varoş cafeye. yine aynı sebepten yılışık garsona bile aldırmadım.
sevdiğimden değil sırf alışkanlık olduğu için az şekerli kahve söyledim. okurum diye yanımda getirdiğim tomris uyar'ın gündökümü'ne baktım şöyle bir. ama okuyamadım. beynim çünkü fazla mesai yapıyor yine. tüm algılara açık. oysa sadece güneşin tadını çıkarmak istemiştim..
yan masada üç adam iş konuşuyorlar. kulağımdaki müziğe rağmen duyuyorum onları. dertleri para. benim derdim onlardan birinin içtiği sigaranın cezbediciliği. bir dal sigara istemekten utandım. bakkala gitmeye de üşendim. zaten içeceğimden değil. yeni yetme özentisi gibi gelip geçici bir istekti. üzerinde durmadım. 
n'aptım? 
güneşe verdim sırtımı. ruhumu da müziğe.