yalnız sana yazıyorum - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

yalnız sana yazıyorum

otobüsteyim
yorgunum
ama
mutsuz değilim
cuma trafiği can sıkabilir 
lakin
en sevdiğim işi yapıyorum
sana yazıyorum
o vakit stres yok, ağlamak da
gaye su akyol var
"biliyorum"  ne güzel bir şarkıdır
ve gaye su ne güzel bir kadın
en az francoiz kadar
en çok...
en çok kim kadar bilemedim şimdi
ama dünya küçük derler 
oysa otobüsümüz her şeyden küçük 
evimden tam on dokuz km uzakta
otobüsün en sonunda, arka beşlinin en solunda ve soğuk cam kenarında
sana yazarken sağımda bir karaltı gördüm
baktım bir adam ve denizde kulaç atıyormuş gibi elleri
yetmiyor, kollarını sallıyor
galiba başını da sallıyordu
bir daha baktım 9 numara, şadi bey
apartman yöneticimiz
kulaklıklarımı çıkardım
gülümsedim
gerçekten ve ama tüm kalbimle
çünkü ben şadi beyi severim 
güldüğüne göre sanırım o da beni seviyor..
..