taklitler aslını yaşatır mı gerçekten? - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

taklitler aslını yaşatır mı gerçekten?

sevgili dostlar, aziz kartacalılar;
malum olduğunuz üzere bir kısım replikacılar var bu internet coğrafyasında. işte onlardan iki kişi. biri erkek biri dişi. yazılarımı, düşüncelerimi utanmadan sıkılmadan alıp sözde bloglarına yapıştırmışlar ve kendileri yazmış gibi yayınlamış kifayetsiz muhterisler.
google'da başka bir şey ararken tesadüfen gördüm bu sabah. üstüne de bir dolu "layk " almışlar. ağlasam mı gülsem mi bilemedim.

mademoiselle'e mektup


eyvallah link vermek istemeyebilirsin. ama bir köşesine alıntıdır, çalıntıdır vs bir şeyler yaz be mübarek. biz de tesadüfen rastlayınca 'çok sevmiş demek ki' deyip gülüp geçelim. ama böyle, sanki kendin yazmış gibi ve sadece bir iki kelimeyi değiştirip yapıştırırsan.
söverim.
çok kötü söverim!

şimdi sayfa linklerini verip internet mahiri yapmak istemiyorum bu plastikleri. kendilerine yorum ve mesaj bıraktım. anlayana sivri sinek saz hesabı..
.
son tahlilde benim göremediğim ve yazılarımla hâlâ bu işi yapmakta olan 'canım insancıklara'  çok selam eder, kulak zarlarını dürterim..
.