bazı şeyler-2 - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

bazı şeyler-2

- cumartesi iş mi olur amk dedim ve gitmedim bir kez daha işe. anlayacağın hem işten hem hayattan kaytarmalarım devam ediyor doktor. peki ama nasıl olcek bu işler?
na-sıl?

- sabahın sekizinde çok romantik olmayan bir yerden keneften yazıyorum şimdi bunları,  affet. malum türküz doğruyuz çalışkanız ama aklımız ya kaçarken ya da..... reklam müziği tekrar ederken geliyor.
"bize yenilik lazım" cıngılı dönüyor günlerdir beynimde...

-sonra dediler bir gün marquez ölmüş
dedim babasını da sevmezdim!
bi'bunun yüzyıllık yalnızlığı bi'de thomas mann'ın venedikte ölümü ömrümü yedi. yerlilerden de tutunamayanlar'ın hakkını yemeyelim! allah taksiratlarını affeylesin tabi.

-kadıköy'ün çok güzel sokak isimleri var. benim favorim sakızgülü.

-  ama ve hani imkanın olacak gidip bozcaada'ya yerleşeceksin.

- çünkü yaşlılık üzerine yaptığım şakalar artıyor. üzüldüğüm bu değil de geçen günlere yazık müjgan!

-hem sonra bernardo soares'in muhasebeci olması nasıl bir tesadüftür. ve dinlediğim tüm türkçe şarkıların sanki bana sesleniyor olması.. bilemiyorum dr. bilemiyorum...
sanki bu işte bir pişmanlık var...