not - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

not

rüyaların bir anlamı olmalı. kesin. mutlaka. kuşkusuz!
daha önce de böyle düşündüğüm olmuştu ama çok çabuk geçmişti. bugün işte çok daha anlamlı.
rüyalar diyorum bayım. beni dikkatle takip etmiyorsunuz.
dün gece rüyamda gördüğüm, hiç tanımadığım o çocuk ve babasını bugün bir kaç yaş gençleşmiş halleriyle ağa camiinde görmeseydim şayet bu gel-gitler hep olacaktı zihnimde. ama bugünkü kadar şiddetli değil.
haa! bunun sizi zerre kadar ilgilendirmediğini pek tabi biliyorum bayım. hem buradan hareketle çok önemli bir ayrıntıya falan da parmak basacak değilim ama bu rüyaların bir anlamı olduğuna kalıbımı basabilirim. bugünden sonra evet. özellikle ve bilhassa ve hatta milaT bile kabul edebiliriz bugünü. ama d ile mi t ile mi yazacağız milaDı ondan emin olamadım bak şimdi. kısmet!
niye yazıyorum peki ? derdimin adı ne, deli mi skti, sıcak mı çarptı ayaz mı vurdu. e-hepsi mi yoksa nedir mesele nedir? muhtemel oturan 30 ayakta 26 yolcu adedini aşmış, nefes ve kalorifer sıcaklığının birbirine karışmış olduğu bir halk otobüsünün en arka koltuğunda, teker üstünde ve üstelik ters giderken, ispanyolca şarkının en ağdalı, en boğucu makamında ya da sezen'in en kahverengi tonlarında derdin nedir aslanım diye sordum kendime ve yine kendim cevapladım.
-hiççç
not dedim. sadece kendime not olsun.
ama son olmasın. sen olmasın ben olmasın!
hem başlık derdimiz de olmasın işbu yazıya. mâmafih geçmişten geleceğe köprü olsun bir de içli bir ahmet kaya şarkısı girerken nah şimdi kulak zarıma kulak zarıma. zaten sigara içiyor olsaydım bende günde en az iki paket içer, böyle gün ve gecelerde üçe çıkarırdım o mereti.
kim bilir mülteci isteklerim bile olurdu. işim olmazdı fakat o kesin. belki rüya tabircisi olurdum ama onu da caiz değil diye yapmazdım. yine işsiz kalırdım. arayıp da bulamadığım bir şeydi ahir ömrümde. hep böyle oldu zaten el akıllıya ben deliye hasret oldum. bana da hasret oldular. kıymet bilmedim. biraz öyle gerekiyordu biraz ölmek. kafama sıktım ben de. 
rüya mı?
basit bir rüya işte senden iyi olmasın!
.