bryan adams çalıyorsa demek ki - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

bryan adams çalıyorsa demek ki

üzerimdeki bu atalet duygusu ne zaman bitecek merak etmiyorum. sadece o günü özlüyorum sevgilim! ve farkındayım, artık yeni bir şeyler söylemek lazım. yeni bir şeyler icat etmek. yeni yollar arşınlamak. yeni şarkılar bulmak.
kısaca içinde yeni olan ne varsa senin olsun, benim olsun, bir sıfır olsun bizim olsun.
boş zamanlarımızda japon yeni biriktirelim mesela. ya da kahve içmeye new-yorka gidelim.
her şey yeni olsun etrafımızda. tek eskiyen biz olalım. ama bir olalım. birlik olalım. bir fidanın insan açan dalı olalım. bulutlara uçalım sevinçten. akasyalar açsın aşkımızın şiddetinden.
ve bir sabah uyandığımızda sen ve ben olalım sadece, tıpkı ademle havva gibi. bir de büyük aşkımız.
bu dünya üçümüze de yeter nasılsa!
diyorum ki sevgilim;
to really love a woman 
to understand her you gotta know her deep inside.
.
bryan adams - have you ever
.