zaman geçti arkamdan - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

zaman geçti arkamdan

kimse hakkına razı değil ne dünyadaki rolüne ne de başka bir şeye masum değiliz diyor sezen hiçbirimiz radyoda ama kimse şeridine bile razı değil otoyolda oysa ve farkedeceği en fazla bir iki dakika değer mi hiç sağdan sola ortadan emniyete tahammülü yok aslında kimsenin yaşamaya çünkü yaşamak çok zor gerçekten ve ne yaptığın/yapmadığın varlığın ya da yoksunluğun değil mühim olan çünkü ben senin için yaşamayı göze aldım der miydi yoksa şair hem herkes şikayet ediyor benim şimdi yaptığım gibi ve düşünüyor/um çünkü gelmişi ve geçmişi ve gelecekteki geçmişi sanki diyorum bir şeyler kaçırıyorum bir şeyler ıskalıyorum böyle olunca tuhaf bir his işte geçen kış mesela ve ondan önceki kış yine hatta gelecek sene düşüneceğim bu önümüzdeki kış zincirin iç içe geçmiş halkaları gibi sıkı sıkı sımsıkı oysa bir şeyler kaçırıyorum ben ama ne haftaya bugün bir yaş daha yaşlanmış olacağım peki ya sonra kasım aralık ocak şubat pazartesi salı ilkbahar yaz 2013 2014 oysa çok şahane yazarlar okuyorum ve çok güzel yazılar kıskandığım sevgilim keşke ben yazabilseydim dediğim ne var ki sığmıyor mumlar artık doğum günü pastama.
.
emre aydın - kimse olmadı senin gibi
.