jehro - kıyılar mutedil açıklar kaba dalgalı

jehro

can sıkıntılarımı bir araya toplayıp tesbih yaptığım bu pazar öğleden sonrasında jehro dinliyorum yine. along the river. sanırım bir hafta oldu tutulalı. sözlerinin anlamını bilmiyorum. merak edip sormadım da gogıla. ama hissettirdikleri önemli değil midir zaten? hem yaşamdaki her şey de böyle değil mi? hissetmek! tutkuyla sevmek. bir şarkıya takılıp kalmayı ve mesela yüz seksen altı defa üst üste dinlemeyi seviyorum ben. acayip bir tat veriyor işte şimdi bu şarkı bana. geçmişimden ve geleceğimden fragmanlar sunuyor sanki zihnime. hiç tanımadığım bir amatörün flickr fotoğraflarında geziniyorum amaçsız ve yorgun şimdi mesela. ve fonda yine jehro. ve bugün pazar. önemli bir şey yaptığım yok. düşünüyorum sadece. ne zaman bitecek diye. ve jehro dinliyorum. walk along the river.
evet.
.
jehro - along the river
.